Współpraca

Wszystkich chętnych do współpracy proszę o kontakt mennieennie@gmail.com

* NYC review

Dziś pod lupą znalazły się kosmetyki NYC (New York Color), a więc te, które nie wymagają grubego portfela. W moim posiadaniu znalazły się kilka dni temu zakupione w Boots (UK) 3 sztuki:

 
 *1 NYC IndividualEyes, czyli paletka cieni do powiek z rozświetlaczem i bazą przeznaczona dla właścicielek oczu koloru brązowego (niestety dla niebieskookich nie znalazłam) - cena 3,99Ł (ok.19zł).
Cienie są świetnie dopasowane kolorystycznie do siebie, uzyskanie efektu "kociego oka" przy odpowiednim zastosowaniu - gwarantowane. Konsystencją nie różnią się niczym od droższych kolegów, przy czym bez nałożonej bazy potrafią zawodzić i gromadzą się w zagłębieniach powiek. Aplikator nie spełnia do końca moich oczekiwań, jak to zazwyczaj bywa z tymi załączonymi z kosmetykami niższej półki, więc wymieniłam go na swój własny. Baza pod cienie ma idealną, kremową konsystencję, nie jest tłusta ani lepka w dotyku. Doskonale nadaje się także jako korektor pod oczy. Jest trwała i cienie nałożone na nią również pozostają na swoim miejscu przez długi czas. Rozświetlacz to po prostu drobniutki brokat w kremie. Nie polecam, śmiało mogę stwierdzić że nie jest on najlepszej jakości.
Podsumowując - za tą cenę lepszego zestawu cieni nie znalazłam. Pomijając aplikator i rozświetlacz , który według mnie jest zbędny w tym zestawie, cała reszta jak najbardziej spełniła moje oczekiwania.


 * 2 NYC Cheek Glow Powder Blush - cena 2,99Ł (ok.15zł). Jeden z dwóch różów do policzków, który spełnia wszystkie moje wymagania. Pięknie pachnie (co rzadko się zdarza) nie jest zbyt sypki, ma świetny pędzelek w komplecie i idealny odcień różowego wina "West Side Wine". Żadnych wad nie zauważyłam ale jeżeli jakieś się pojawią, natychmiast Was o tym poinformuję. Do idealnego różu nie pasuje tylko to niezbyt dobrze wykonane, plastikowe opakowanie.
Podsumowując - zdecydowanie POLECAM zakup tego produktu.


 * 3 NYC Smoot Skin, Loose Face Powder - cena 2,99Ł (ok.15zł). Sypki puder który ma zapewnić użytkownikowi gładką i matową skórę na długi czas. Przeczytałam kilka recenzji tego produktu i żadna nie była pozytywna. Moim zdaniem produkt ten ma kilka zalet : idealny kolor ( bynajmniej dla mojej cery) świetną , lekką konsystencję, przyjemnie pachnie, jest tani i wystarcza na bardzo długi okres czasu. Poza tym, niestety, same minusy. Pojemnik bardzo niepraktyczny; puder wysypuje się w zbyt dużej ilości przez duże dziurki. Zapomnijcie o zabraniu go ze sobą w podróż, po otworzeniu większość opakowania się na Was wysypie. Matowi skórę, ale na bardzo krótki okres czasu, przy czym twarz staje się faktycznie gładsza. Dla osób o ciemniejszej karnacji nie znajdzie zastosowania gdyż istnieją tylko dwa odcienie produktu i oba są bardzo jasne.
Podsumowując - cena kusząca, lecz mimo tego, nie polecam.