Współpraca

Wszystkich chętnych do współpracy proszę o kontakt mennieennie@gmail.com

nails * hybrid manicure

Cała prawda o hybrid manicure czy jak kto woli Schellack.

Pierwszy raz zetknęłam się z tą formą manicure po zaliczonej sesji na studiach. W ramach nagrody odwiedziłam profesjonalny salon kosmetyczny i poprosiłam o najładniejszy i najtrwalszy manicure, jaki jest w stanie zrobić. Miła pani w salonie opowiedziała mi o tym, wykonanym metodą hybrydową. Już po pierwszym zdaniu byłam na niego zdecydowana, ale pozwoliłam dokończyć Jej prezentację. Opis był wprost stworzony dla takiej klientki jak ja, zupełnie nieświadomej jeszcze istnienia tego cuda.
Po godzince cieszyłam się już pięknymi paznokciami w ulubionym kolorze cielistym. Choć wyglądały jak milion dolarów, nie wiem czy były warte wydanych 150zł. Błyszczące, gładkie, zero odprysków. Modliłam się, by takie pozostały choćby przez dzień. Minął tydzień a paznokcie wciąż jak nienaruszone! Mimo ciągłej pracy, zmywaniu naczyń, obieraniu warzyw i wykonywaniu innych czynności po których zwyczajny lakier odpryskuje, mój Schellack na paznokciach pozostawał w idealnym stanie. Po dwóch tygodniach niestety paznokcie znacznie odrosły i nie wyglądały już tak pięknie.




 Postanowiłam pobawić się w kosmetyczkę.
Zamówiłam najtańszy "zestaw startowy" z allegro, w którym zamiast standardowej, dużej lampy uv otrzymałam małą, podręczną latareczkę, działającą identycznie lecz znacznie szybciej. Kilka razy przetestowałam na swoich paznokciach to cudo. Tak wygląda dzisiejszy efekt:



Drogie Panie, mam dobrą wiadomość. Nie trzeba płacić 80-300zł w salonie, by mieć piękne, efektownie zdobione paznokcie wykonane metodą hybrydową. Aby wykonać manicure hybrydowy samodzielnie, należy zaopatrzyć się w : pilnik, pilnik - blok polerski, aceton kosmetyczny, waciki kosmetyczne, lakiery hybrydowe - base, top i color, lampę uv/led oraz ceaner.Po usunięciu skórek, można zabrać się do roboty.

1. Wyrównaj paznokcie pilnikiem
2. Użyj bloku polerskiego by zmatowić płytkę paznokcia
3. Przetrzyj paznokcie cleanerem/zmywaczem
4. * można użyć odtłuszczacza
5. Nałóż 1 warstwę lakieru hybrydowego base (do utwardzenia w lampie)
6. Przetrzyj lepką warstwę lakieru cleanerem
7. Nałóż 1 warstwę lakieru hybrydowego color (do utwardzenia w lampie)
8. Przetrzyj lepką warstwę lakieru cleanerem
9. * dla lepszego efektu powtórz czynności 7 i 8
10. Nałóż warstwę lakieru hybrydowego top (do utwardzenia w lampie)
11. Przetrzyj lepką warstwę cleanerem
12. * Gdy paznokcie zaczną odrastać , możesz usunąć manicure hybrydowy za pomocą acetonu kosmetycznego.

i ciesz się pięknymi paznokciami!
Good Luck.